[caption id="attachment_7745" align="aligncenter" width="800"] انواع ساندویچ پانل[/caption]

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل محصولی متشکل از چند لایه به هم فشرده می باشد. این محصول معمولا از سه لایه تشکیل شده است که دولایه بیرونی آن ورق فلزی می باشد و یک لایه عایق بین آن ها قرار گرفته است. نوع و جنس این لایه ها با توجه به کاربرد ساندویچ پنل متفاوت است. استفاده از انواع ساندویچ پانل بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مصالح سنتی می باشد. این محصولات برخلاف مصالح سنتی نیاز به ترکیب مواد دیگر ندارند. در واقع یک ترکیب آماده است که می تواند به تنهایی در ساخت سازه های مختلفی استفاده شود. ساندویچ پانل به انواع سقفی و دیواری تقسیم می شود.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در ساخت سقف پروژه های مختلف به کار میرود. ساندویچ پنل سقفی از گام های بلند تری برخوردار است که به جهت مقابله با بارش های فصلی اینگونه ساخته می شوند. گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد. لایه های بیرونی این محصول معمولا ورقه های آلوزینک و گالوانیزه و یا آلوزینک می باشد. میان این لایه ها فوم پلی یورتان قرار گرفته است که عایق مناسب صوت و حرارت است.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوارها و اطراف سوله ها استفاده می شود. این محصول بر خلاف ساندویچ پانل سقفی دارای فراز و نشیب های کمتری می باشد. هنگام نصب ساندویچ پانل دیواری این نر و مادگی ها در هم فرو می روند و امکان نفوذ را از بین میبرند. این مصالح در برابر نم و رطوبت عایق بسیار خوبی هستند. ضخامت این نوع ساندویچ پانل بین 4 الی 20 سانتیمتر متغیر می باشد. در لایه ی میانی معمولا از فوم پلی یورتان ، پلی استایرن و همچنین فوم xps استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل ها بسته به جنس و تعداد لایه های به کاررفته متفاوت می باشد. استفاده از پنل ها تا حد بسیار زیادی موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. از لحاظ قیمت ساندویچ پانل می توان گفت ضخامت لایه های به کار رفته در تعیین قیمت آن بسیار موثر بوده و با توجه به نوع کاربرد پانل با ضخامت های مختلف تولید می شود.

ساندویچ پانل ماموت

امروزه شرکت های مختلفی به تولید پانل مشغولند و به دلیل سود بسیاری که در تولید آن وجود دارد می توان گفت تولید بهینه ای دارند اما نکته قابل توجه این است که سود بیشتر برای تولید کنندگان زمانی است که مصرف مواد با کیفیت جهت تولید پنل را کنار گذاشته و برای به دست آوردن سود بالاتر از مواد بی کیفیت استفاده می نمایند و یا از جنس ورق های مناسب برای پوشش سقف و پوشش دیوار سازه استفاده نمی کنند.
اما جهت خرید پانل باید به نکاتی در مورد آن توجه کنیم در غیر این صورت پانلی تهیه می کنیم که در مدت زمان کوتاه و در برابر نور خورشید و یا رطوبت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند و مشتریان این محصول را متحمل هزینه ای بالا می نمایند. نکته دیگر این است که باید بدانیم از شرکتی معتبر خرید می کنیم که فقط سود بالا مد نظرشان نیست و مهم رضایت مشتریان است. شرکت ماموت سالهاست با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه به تولید انواع پانل پرداخته و با تولید انبوه خود بزرگترین تولید کننده پانل در سطح خاورمیانه به شمار می آید. بنابراین با دقت درخرید خود می توانیم با آسودگی از آنچه تهیه نموده ایم استفاده کنیم.

برچسب ها : انواع ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ، قیمت ساندویچ پانل ،
+ |
نوشته شده توسط احمدی در شنبه 19 خرداد 1397

ساندویچ پانل

در زمان های قدیم برای ساخت یک ساختمان زمان بسیاری لازم بود تا مواد اولیه را تهیه و به محل مورد نظر انتقال دهند و پس از آن بسیاری ازآنها را باهم ترکیب کرده تا به ماده جدیدی دست پیدا کنند و بتوانند در ساختمان سازی از آن استفاده کنند. در حال حاضر نیز در بسیاری از کشورها و مناطق مختلف سازو کار با مصالح سنتی همچنان ادامه دارد ولیکن در بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی و آسیایی ساخت و ساز سنتی از میان رفته و جای خود به سازه های نوین امروزی داده است. تولید پانل با پیشرفت علم هر روز گسترش یافته و بسیاری از مردم از آن جهت ساخت سازه ساندویچ پانل و یا سازه پیش ساخته و ... استفاده می کنند و در صرف وقت و انرژی کمتر هزینه می کنند.

انواع ورق ساندویچ پانل

ورق آلومینیوم

ورق گالوانیزه

ورق آلوزینک

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل اکس پی اس

انواع فوم ساندویچ پانل

فوم پلی یورتان

فوم پلی استایرن

فوم پشم سنگ

انواع محصولات ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری

• پانل های سردخانه ای

• پنل یک رو ورق یک رو کاغذ

• پانل یک رو ورق یک رو فویل

• ساندویچ پانل های دو رو ورق

• ساندویچ پنل های پیچ مخفی

• ساندویچ پانل های دو رو فویل

• ساندویچ پنل های دو رو نایلون

کاربرد ساندویچ پانل

• سوله های صنعتی

• سالن های ورزشی

• ویلاهای پیش ساخته

• نیرو گاه های نظامی

• استخرهای سرپوشیده

• سازه های پیش ساخته

• کشتارگاه های صنعتی

• کانتینر های حمل و نقل

• جهت میادین میوه و تره بار

• پوشش دیوار و سقف سوله

•ساندویچ پانل های اتاق تمیز

• ساخت مساجد و نمازخانه ها

• ساختمان های اداری و تجاری

• کانکس های ایمنی و اورژانس ها

• سردخانه ها صنعتی ثابت و متحرک

• ساندویچ پنل سالن های پخت غذا

• ساخت کمپ های سیاحتی و تفریحی

• انبارهای مواد غذایی و دارویی و سیلوها

• درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان ها

• کانکس های کارگاهی در پروژه های ساخت و ساز

• کانکس ها و سازه پیش ساخته اتاق کنترل و یا فرمان

• ساخت انواع کانکس، کانکس نگهبانی، مطبوعاتی، گلخانه ها

• اتاق های پیش ساخته برای مناطق دچار حوادث سیل و زلزله

• سالن های پرورش قارچ و مرغداری ( ساندویچ پانل پلاستی سول )

برترین ویژگی های یک ساندویچ پانل

• در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار زیادی دارند.

• عایق گرما بوده و باعث صوفه جویی در مصرف انرژی است.

• ضد حرارت و حریق است و با اطمینان خاطر میتوان از آنها استفاده کرد.

• عایق صوت می باشد و در دنیای پر سرو صدای امروزی مکانی آرام برای ما به وجود می آورد.

شرکت ماموت

این شرکت همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا با در نظر گرفتن صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط اطراف، محصولات منحصر به فردی تولید می کند. امروزه تولید محصولات ساندویچ پانل در بازار جایگزین مصالح سنتی شده اند و جهت پوشش سقف و پوشش دیوار بکار می رود. کاربرد پنل ها به دلیل سازگاری آنها با هر نوع اقلیم و آب و هوایی سبب جذب بسیاری از مردم برای خرید آنها شده است. دلیل دیگر تقاضای زیاد آنها ویژگی های خاصی است که آنها دارند از جمله مقاومت آنها در برابر حوادث و شرایط مختلف و همینطور زیبایی ظاهری که به نمای داخلی و خارجی می بخشد.

ساختار ظریف و زیبای پانل ها و داشتن تنوع رنگ در آنها و در نهایت ساخت سازه ساندویچ پانل، بسیار چشمگیر و قابل توجه است، بطوریکه هر روز تقاضا برای آنها بیشتر و بیشتر می شود. استفاده از ساندویچ پانل جهت ساخت سازه پیش ساخته و ... در کشورهای اروپایی و آسیایی مرسوم بود و در سالهای اخیر در کشور ما نیز گسترش پیدا کرده است.

جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل به سایت مراجعه نمایید.

برچسب ها : محصولات ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ،
+ |
نوشته شده توسط احمدی در شنبه 19 خرداد 1397

راهنمای پیش ثبت نام کد اقتصادی

زمانی که شرکت ها و موسسات یا هر شخص حقیقی و یا حقوقی اقدام در دریافت کد اقتصادی می نماید.
پس از آن برای پیگیری پیش ثبت نام کداقتصادی باید اقدام نماید تا کد اقتصادی را به موقع اخذ نماید.
در زیر به شرح مختصری از مراحل ثبت نام کد اقتصادی می پردازیم.

پیش ثبت نام کد اقتصادی

پیش ثبت نام الکترونیک

در مرحله نخست جهت دریافت کد اقتصادی باید ثبت نام نماییم.
در این مرحله اطلاعت پایه از اشخاص گرفته می شود.
پس از تکمیل اطلاعات شخصی و فشردن کلید نهایی ثبت نام تمام می شود.
ولیکن بعد از آن ظرف مدت حداکثر هفت روز باید اطلاعات را تایید نمایید.
در غیر اینصورت پرونده حذف خواهد شد.

صحت سنجی اطلاعات

در این مرحله اطلاعات ثبت شده توسط متقاضی از طرف منابع مختلف سازمانی استعلام می شود.
پس از بررسی کامل اطلاعات چنانچه مغایرتی دیده شود با پیامک به متقاضی اطلاع داده می شود.
در این صورت متقاضی بایستی به سامانه پیش ثبت نام مراجعه نماید.
مجددا در این مرحله ثبت نام کد اقتصادی را کامل می نماید.

تولید و ارسال اطلاعات کاربری

اگر پیش ثبت نام کد اقتصادی مورد تایید واقع شود یک نام کاربری و کلمه عبود ارسال می شود.
اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک برای اشخاص ارسال می گردد.
این اطلاعات کاملا محرمانه است و مسئولیت سوء استفاده از آن بر عهده فرد است.

ثبت نام الکترونیکی

با داشتن اطلاعات کاربری وارد سامانه می شوید.
اطلاعات مربوط به بنگاه اقتصادی در این مرحله در سامانه تکمیل می شود.
پس از تکمیل یا ویرایش اطلاعات تایید نهایی را انتخاب می نماییم.

رسیدن به مرحله نهایی 45 پس از اعتبار سنجی و میدانی اطلاعات

در مرحله نهایی تمام یاطلاعات از مرحله ثبت نام تاکنون مورد بررسی قرار میگیرد.
چنانچه نیاز به اصلاح داشته باشد به صورت پیامک ارسال می شود.
در نهایت اطلاعات مورد تایید سازمان قرار میگیرد.
پس از آن به مرحله نهایی 45 می رسیم.
در این مرحله امکان ارسال اظهارنامه الکترونیک و همینطور استفاده از دیگر خدمات امکان پذیر می شود.

موسسه حسابرسی

شرکت حسابرسی دانا محاسب فکور با داشتن سالها تجربه در این زمینه در زمینه های مالی و مالیاتی و ... در جهت استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها، استعلام کد اقتصادی، ثبت نام اینترنتی کد اقتصادی و پیگیری آن، شما عزیزان را یاری می نماید.

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

فرم خام اظهار نامه

اظهارنامه مالیاتی چیست

اظهارنامه در واقع سندی عادی است که به شکل رسمی به فرد دیگری ابلاغ می شود.
اظهارنامه سند عادی است.
اما شیوه ی اطلاع رسانی آن به شکل رسمی می باشد تا امکان اثبات این اطلاع رسانی و یا چیزی که تسلیم او نموده ایم وجود داشه باشد.
از اوراق قضایی بسیار پر کاربرد اظهارنامه است.
زیرا بسیاری از مردم در مسائل حقوقی به شکل های مختلف با آن مواجه میشوند.

دانلود فرم اظهارنامه مالیاتی

افراد برای مطالبه حق خود گاهی می توانند از طریق شفاهی به حق خود برسند.
اما گاهی باید این طلب حق به شکل کتبی و در قالب اظهارنامه باشد تا فرد بتواند به حق خویش دست یابد.
البته لازم به ذکر است که تنظیم اظهارنامه فقط به منظور مطالبه حق نمی باشد.
ممکن است هرفردی هر نوع اظهاری مربوط به معاملات، روابط و یا تعهدات خود با طرف مقابل از راه و روش کاملا رسمی اطلاع دهد.
در این صورت به تهیه و تنظیم اظهار نامه می پردازد.
البته مطالبان حق زمانی به حق خود دست می یابند که طرفین به توافق رسیده باشند و یا بر اساس قانون و عرف زمان مطالبه فرارسیده باشد.

برای دانلود فرم خام اظهارنامه روی آن کلیک نمایید.

آموزش تنظیم اظهارنامه مالیاتی

در آموزش تنظیم اظهارنامه مالیاتی نکاتی را باید رعایت کنیم که در زیر به آنها اشاره می نماییم

• در تنظیم اظهارنامه باید سعی شود که از الفاظ و کلمات بصورت کوتاه، مختصر، دقیق و بدون ابهام استفاده شود.
• از الفاظی که خارج از نزاکت است استفاده نشود.
زیرا در این صورت امکان دارد اظهارنامه پذیرفته نشده و ارسال نشود.
• اسناد ،چک و یا قراردادی که همراه با اظهارنامه ارسال میگردد، باید در متن تنظیمی اظهارنامه محل نگهداری، شماره و یا مشخصات ظاهری آن ذکر گردد .
• در تنظیم متن اظهارنامه باید به افرادی مجرب و کار آزموده در این زمینه مراجعه نماییم.
زیرا در متن عبارات یا کلماتی امکان دارد به کار رود که به زیان ما تمام شود و متضرر شویم.
ممکن است طرف مقابل از عبارات متن به نحوی استفاده کند که فرصت های لازم از ما گرفته شود.

شرکت حسابرسی

با مشاوره با اهل فن به حقوقتان دست پیدا کنید.
شرکت حسابداری در جهت دستیابی به حقوقتان با مشاوره مالی رایگان و مشاوره مالیاتی رایگان و تنظیم اظهارنامه مالیاتی منظم و دقیق شما را یاری مینماید.

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

گواهی ارزش افزوده چیست

در نظام مالیاتی چنانچه شخص حقیقی و یا حقوقی بخواهد شروع به فعالیت کند بایستی مجوز فعالیت اخذ نماید.
یکی از این مجوز ها گواهی ارزش افزوده می باشد.
بسیاری از فروشندگان بدون اینکه بدانند از خریداران کالا یا اجناس مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده دریافت می نمایند.
این کار باید با داشتن مجوز سازمان مالیات بر ارزش افزوده صورت گیرد.
در غیر این صورت این مبالغ از صورت حساب فروشندگان کالا در نهایت کسر می گردد.
دریافت مبلغ ارزش افزوده تنها با داشتن گواهی نامه ثبت نام ارزش افزوده و با در دست داشتن مجوز سازمان ارزش افزوده قانونی می باشد.

دریافت گواهی نامه ارزش افزوده

پس از ثبت نام نهایی و ارائه اظهارنامه برای دوره سه ماهه مالیاتی بر ارزش افزوده نامه ای بنا به درخواست سازمان تنظیم نموده و جهت دریافت مجوز اقدام می نماییم.
قابل توجه است که در برخی موارد سازمان اشخاص را به داشتن تاییدیه ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم الزام می دارد.
طبق قوانین وضع شده سازمان هر شخص حقیقی یا شخص حقوقی در پایان دوره 3 ماهه بایستی لیست خرید و فروش های خود در نرم افزار online یا ofline ثبت نام نموده و تاییدیه سازمان مالیات بر ارزش افزود را اخذ نماید.
در غیر این صورت هیچ گواهینامه ای برای آنها صادر نمی گردد. تمدید گواهی نامه ارزش افزوده نیز از طریق همین سایت صورت می پذیرد.

مراحل ثبت نام گواهی ارزش افزوده

ثبت نام اولیه شرکت
تهیه و تنظیم مدارک ارزش افزوده به همراه برگ ثبت نام اولیه
پس از دریافت رمز عبور مرحله دوم ثبت نام آغاز میگردد
ارائه کلیه مدارک بالا به اداره دارایی و ارائه سه ماهه های سالهای پیش از تاسیس به همراه برگ اول و دوم ثبت نام، شناسه کاربری و رمز دوم ، کلیه قراداد ها جهت ثبت نام در مرحله آخر و صدور گواهی نامه ارزش افزوده

مدارک ثبت نام اولیه ارزش افزوده

• وکالتنامه
اخذ کد اقتصادی
• کد پستی پیمانکار
• مجوز فعالیت شرکت
• آخرین تغییرات شرکت
• آگهی تاسیس شرکت
• آدرس پیمانکار به طور کامل
• کد پستی دفتر و یا محل فعالیت یا منزل
• تلفن ثابت و ثابت پیمانکار و یا مدیر عامل
• کپی مدارک از جمله کارت ملی و شناسنامه شرکا

مدارک ثبت نام نهایی ارزش افزوده

• کد شعبه
• نام شعبه بانک
• اخذ کد اقتصادی
• شماره حساب
• نام بانک شرکت
• آخرین تغییرات شرکت
• کد پستی و آدرس رئیس هیأت مدیره
• مدارک آخرین شرکا شرکت یا اعضا آن

موسسه حسابرسی

شرکت حسابرسی و حسابداری دانا محاسب فکور جهت ارائه اطلاعات در زمینه دریافت گواهی ارزش افزوده، اخذ کد اقتصادی، مشاوره مالی و مالیاتی، مشاوره مالی رایگان، ثبت نام ارزش افزوده، تمدید گواهی ارزش افزوده، ثبت نام اینترنتی گواهی ارزش افزوده، استعلام کد اقتصادی شرکتها و پیگیری شماره اقتصادی از طریق سامانه استعلام کد اقتصادی و ... آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

گزارش فصلی چیست

آیا می دانید گزارش فصلی چیست ؟
آیا از زمان تهیه آن و چگونگی ارسال گزارش فصلی مطلع هستید؟
جهت دریافت اطلاعاتی در این زمینه به سایت مراجعه فرمایید.
اما قبل از هرگونه سوالی باید بدانیم تعریف گزارش فصلی چیست.
تمامی اشخاص اعم از اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی طبق قانون مالیات های مستقیم بعد از پایان هر فصل به صورت الکترونیکی موظف هستند فهرستی از معاملات خود را به طور فصلی و در پایان هر فصل به سازمان امور مالیاتی به شکل فایل آماده ارائه دهند.

حسابرسی چیست

در بیان مفهوم حسابرسی باید بگوییم که برای اینکه اشتباهات و هرگونه تخلف موجود در اسناد و مدارک آشکار شود باید اسناد و مدارک مربوط به معاملات و مبادلات مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

نتیجه بررسی حسابرسی طی گزارش حسابرسی به اشخاص ذینفع ارائه می شود.

گزارش حسابرسی چیست

زمانی که حسابرسی به بررسی اسناد و مدارک می پردازد و صحت تمامی اسناد موجود را طبق قوانین وضع شده و استانداردهای حسابرسی و استانداردهای حسابداری تایید و یا رد می نمایند.

سپس نتیجه کار خود را طی گزارشی بصورت گزارش مقبول، گزارش مشروط و ... به هیأت مدیره، سهام داران، بانک ها و دیگر مراکز و سازمان های مربوطه ارائه می دهند.

گزارش حسابرسی مالیاتی مانند نمونه ای از سوی سازمان امور مالیاتی تهیه و جهت ارائه به اداره امور مالیاتی در اختیار مودی قرار می گیرد.

انواع گزارش حسابرسی

• گزارش مقبول (مطلوب- استاندارد- غیرمشروط)
• گزارش مشروط
• گزارش مردود
• عدم اظهار نظر

دلایل تهیه گزارش حسابرسی

• تهیه گزارش حسابرسی و ارائه آن به سازمان امور مالیاتی
ارائه گزارش حسابرسی به دلیل شرکت در مناقصه ها
• ارائه گزارش حسابرسی به جهت ارتقا رتبه بندی شرکت ها
• ارائه گزارش حسابرسی به دلیل تاییدیه صورت های مالی برای دعاوی حقوقی شرکا
• ارائه گزارش حسابرسی جهت ارائه به بانکها به منظور در یافت تسهیلات بانکی و یا اخذ وام

با مشاوره مالی رایگان و مشاوره مالیاتی رایگان میتوانید آنچه در زمینه مالی و مالیاتی، حسابداری یا حسابرسی نیاز دارید به دست آورید.

مهلت ارائه گزارش حسابرسی

گزارش حسابرسی مالیاتی زمانی مورد قبول واقع می شود که مودی صورت های مالی را با استانداردهای حسابرسی منطبق قرار دهد.

بعد از آن گزارش حسابرسی مالیاتی را همراه با اظهارنامه مالیاتی حداکثر تا قبل از 3 ماه از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به اداره امور مالیاتی ارائه می دهد.

گزارش حسابرسی توسط کارشناسان سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار داده می شود.

پس از رفع ابهامات مورد اقدام قرار می گیرد.

موسسه حسابداری

شرکت حسابرسی دانا محاسب خدمات رسانی با بهترین کیفیت را در اسرع وقت به تمامی موسسات و شرکت های حسابرسی و حسابداری ارائه می دهد.
خدماتی از مشاوره مالی رایگان انواع خدمات دیگر از جمله تهیه قرارداد حسابرسی، تهیه گزارش حسابرسی، استعلام کد اقتصادی، اخذ کد اقتصادی، مشاوره مالیاتی و ...
امید است که شما عزیزان را بتوانیم در راستای دستیابی به اهدافتان یاری نماییم.

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

قرارداد حسابرسی

نمونه قرارداد حسابرسی صورت های مالی که در متن آمده در ارتباط با مطالب استانداردها ارائه شده است.

این نمونه قرارداد حسابرسی را میتواند بر حسب شرایط موجود و آنچه مورد نیاز است با مشاوره مالی رایگان و یا مشاور حقوقی تعدیل کنید.

سربرگ موسسه حسابرسی (حاوی نشانی)

عطف به درخواست ( نام واحد مورد رسیدگی)... از این (نام حسابرس)...

برای حسابرسی ترازنامه (واحد مورد رسیدگی)... در تاریخ...

همچنین صورت های سود و زیان، سود( زیان) انباشته و جریان وجوه نقد آن برای سال/ دوره مالی منتهی به تاریخ مزبور.

همراه با یادداشتهای توضیحی مربوط ، این قرارداد بین ... و ... که از این پس به ترتیب " حسابرس " و " واحد مورد رسیدگی " نامیده می شوند با شرایط زیر منعقد می گردد.

ماده 1 : موضوع قرارداد

حسابرسی صورت های مالی یاد شده دربالا با هدف اظهار نظر درباره آنها.

ماده2 : تعهدات موسسه

انجام حسابرسی صورتهای مالی برطبق استاندارهای حسابرسی.

این استانداردها عملیات حسابرسی را چنان برنامه ریزی و اجرا می نمایند که سبب می شوند از هر اشتباه و یا تحریفی با اهمیت در صورتهای مالی، اطمینانی معقول بدست بیاید.

حسابرسی شامل رسیدگی نمونه ای به شواهد پشتوانه مبالغ و اطلاعات مندرج در صورتهای مالی می باشد.

به طوری که با سایر رسیدگی ها مبنایی معقول برای اظهارنظر نسبت به صورت های مالی فراهم آورد.

گزارش اشتباهات یا تحریف های با اهمیت که در صورت های مالی کشف می شود.

به دلیل انجام رسیدگی ها بر اساس نمونه گیری و همینطور دیگر محدودیت های ذاتی حسابرسی و همچنین محدودیت های ذاتی هر نوع سیستم حسابداری و کنترل داخلی، این خطر غیر قابل اجتناب وجود دارد.

بعضی از اشتباهات یا تحریفهای با اهمیت در صورتهای مالی، کشف نشده باقی بماند.

اظهارنظر درباره صورتهای مالی ( گزارش حسابرس ).

حسابرس با توجه به استانداردهای حسابرسی و بر اساس نتایج رسیدگی های به دست آمده،حسب مورد،نظر یا نتیجه مقبول، مشروط، مردود یا در موارد وجود محدودیتها و ابهامات اساسی، عدم اظهارنظر ارائه می کند.

گزارش جداگانه ای جهت ارائه نقاط ضعف با اهمیت در سیستمهای حسابداری و کنترل داخلی واحد مورد رسیدگی کشف می شود.

ماده3 : تعهدات شرکت یا موسسه مورد رسیدگی

• ارائه صورتهای مالی تایید و امضاء شده توسط مدیریت واحد مورد رسیدگی حداکثر تا ( تاریخ... / مدت... پس از تاریخ ترازنامه)

• تهیه و ارائه صورتهای مالی مطلوب مستلزم حفظ و نگهداری مدارک کافی حسابداری

• استقرار و اعمال کنترل های داخلی به موقع و مناسب

• انتخاب و بکارگیری روش ها و اصول مناسب حسابداری

اصول حسابداری شامل حفاظت از دارایی های واحد مورد بررسی توسط مدیریت

• ارائه تمامی اطلاعات، اسناد، مدارک و دفاتر اعم از دستی یا سیستمی مورد نیاز برای عملیات حسابرسی.

• ارائه تاییدیه به وسیله مدیریت واحد مورد رسیدگی درباره اطلاعاتی که مرتبط با حسابرسی صورت های مالی باشند

• تامین محل کار، امکانات و تسهیلات به موقع و مناسب و همچنین همکاری کارکنان واحد مورد رسیدگی در تهیه و ارائه صورت ریز تفضیلی مورد نیاز برای اجرای بهینه عملیات حسابرسی.

• پرداخت به موقع صورت حسابهای حق الزحمه حسابرسی.

ماده 4 : مبلغ قرارداد

مبنای تعیین حق الزحمه حسابرسی، مدت کارکرد حسابرسان مامور انجام کار است.

این مبلغ متناسب با پیشرفت کار صورتحساب می شود.

نرخ حق الزحمه ساعتی هر یک از حسابرسان بر اساس تجربه و مهارت و میزان مسئولیتی که به عهده دارند ،متفاوت است.

طبق بررسی های به عمل آمده ،حق الزحمه حسابرسی، شامل ساعات کار مستقیم، سایر هزینه های مستقیم( از قبیل هزینه های فوق العاده ماموریت خارج از مرکز و ایاب و ذهاب ) و سربار قابل تخصیص.

در مجموع به میزان ... ریال برآورده شده و در صورت حساب درج می شود.

در صورتیکه میزان فعالیت و زمان پیش بینی شده حسابرسی تغییری قابل به وجود آید، میزان حق الزحمه جدید به مدیریت اعلام می شود.

هرگونه درخواست، علاوه بر آنچه در قرارداد ذکر شده.

همینطور درخواست گزارش حسابرسی ویژه، درصورت رضایت و قبول درخواست توسط موسسه حسابرسی با حق الزحمه جداگانه انجام می گیرد.

چنانچه انجام حسابرسی مستلزم سفر به خارج از کشور باشد اخذ مجور و سایر اقدامات قانونی توسط شرکت انجام می شود.

پرداخت هرگونه هزینه در این موارد به عهده واحد مورد رسیدگی است.

چگونگی پرداخت حق الزحمه:

1- 50% به عنوان پیش پرداخت در هنگام امضای قرارداد

2- 30% پس از ارائه گزارش حسابرسی ضمنی حسب مورد

3- 20% یا 50% پس از ارائه گزارش حسابرسی نهایی به انضمام سایر هزینه های مازاد ذکر شده در متن مبلغ قرارداد

ماده 5: سایر موارد

• این قرار داد از تاریخ مبادله تا... اعتبار دارد.

• هرگونه اختلاف طرفین قرارداد در اجرای مفاد آن از طریق هیاتی سه نفره حل و فصل می شود.

• هیأتی متشکل از نماینده واحد مورد رسیدگی ،نماینده حسابرس و یک شخص مورد قبول دو طرف، حل و فصل می شود.

• شرکت از هر پرداخت منحصراً میزان 5% مالیات موضوع 104 قانون مالیات های مستقیم را کسر می نماید.

• سپس تعهد می نماید که در مدت مقرر قانونی منحصراً طی یک فیش مستقل به نام موسسه حسابرسی به وزارت اقتصاد و دارایی پرداخت نماید.

• اصل فیش را حداکثر ظرف مدت یک هفته به موسسه بایستی تحویل دهد.

• در صورت عدم اجرای این قانون و تعهدات ذکر شده در متن قرارداد از طرف واحد مورد رسیدگی، پرداخت تمامی این جرایم به عهده واحد مورد رسیدگی می باشد.

• چنانچه موسسه در جریان حسابرسی به شواهدی برخورد کند که واحد مورد رسیدگی بخش با اهمیتی از فعالیت های خود را منعکس نکرده باشد، شرکت حسابرسی وظیفه دارد قرارداد را فسخ نماید.

در این صورت واحد مورد رسیدگی یا شرکت موظف به پرداخت کل حق الزحمه است.

در مواردی که موسسه حسابرسی وظیفه بازرسی قانونی را به عهده ندارد موضوع قراداد تعدیل می شود.

این قرارداد در تاریخ ...تنظیم و به امضای طرفین قرارداد رسیده است.

شرکت یا واحد مورد رسیدگی ...................

موسسه حسابرسی .............................

شرکت مشاوره مالی و اقتصادی

شرکت مشاوره مالی دانا محاسب فکور با ارائه خدمات فراوان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. خدماتی نظیر:

مالیات، مالیات مستقیم، مالیات غیر مستقیم

انواع خدمات مالی، خدمات مالیاتی

مشاوره مالی، مشاوره مالیاتی آنلاین

انواع خدمات حسابداری و حسابرسی

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات غیر مستقیمی است که مصرف کننده یا همان خریدار آن رابه همراه بهای خرید کالا یا خدمات میپردازد.
جهت ورود به سامانه مالیات بر ارزش افزوده بر روی آن کلیک نمایید.
از طرفی دریافت کننده یا فروشنده موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز نماید.
فروشنده هنگام خرید اولیه این مالیات را می پردازد. ولی مصرف کننده محسوب نمیشود.
بنابراین او حق دارد کل مالیات بر ارزش افزوده پرداختی خود را از کل مالیات بر ارزش افزوده های دریافتی کسر کند.
سپس با محاسبه ما به التفاوت ، آنرا به دولت بپردازد.
دولت ها ها از این مالیات دریافتی مصارف ویژه ای دارند.
این مالیات از مهمترین در آمدهای خزانه استانداریها، شهرداری ها و دولت های مرکزی به حساب می آید.
مالیات ارزش افزوده به حساب خزانه دولت مرکزی واریز و از آنجا طبق قانون بین استان ها و شهرها پخش میشود.
مالیات بر ارزش افزوده به تمامی خدمات و کالاهایی که در برابر پول در داخل کشور داد و ستد می شود تعلق می گیرد.
استثنا: مگر آنکه در قانون برای آن شرایط ویژه ای در نظر گرفته باشند.

مالیات بر درآمد مستقیما به میزان سودی که فرد مالیات دهنده کسب میکند بستگی دارد اما سایر مالیات ها به سود و زیان بستگی ندارد و باید پرداخت شود.

بنابراین تمام کالاهایی که نام آنها به تفکیک در قانون آمده مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند باید مالیات بر ارزش افزوده خود را پرداخت نمایند.
هم اکنون مالیات به ارزش افزوده بر اساس خود اظهاری و اظهارنامه تعیین می شود.
کلیه مشمولین وظیفه دارند در پایان هر فصل یعنی هر سه ماه یکبار با فرجه 15 روزه مالیات بر ارزش افزوده خودرا اظهار نمایند.
درغیر اینصورت با آنها برخورد قانونی می شود.

نرخ مالیات بر ارزش افزوده

نرخ مالیات بر ارزش افزوده 9% است.
به این ترتیب هر تولید کننده و فروشنده ای موظف است این 9%را از خریدار دریافت و به حساب دولت واریز کند.
به این معنی که غیر از تولید کننده اصلی، هر واسطه ای موظف است یکبار مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نماید.
در مرحله بعد آن را، از مشتری اش دریافت و به حساب دولت واریز می کند.

موسسه حسابرسی

شرکت حسابداری دانا محاسب فکور جهت راحتی کار مودیان و صرفه جویی در زمان آنان خدمات ثبت نام ارزش افزوده را برای مودیان انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات دیگر موسسه می توانید به سایت مراجعه نمایید.

خدمات حسابداری و حسابرسی موسسه

مالیات عملکرد
• خدمات مالی رایگان
استعلام کد اقتصادی
• مشاوره مالی رایگان
• تشکیل پرونده مالیاتی
• مشاوره مالیاتی رایگان
• مشاوره حسابداری رایگان
خدمات حسابداری رایگان
• تهیه اظهار نامه الکترونیکی
• استعلام صحت کد اقتصادی
• خدمات مالی و مالیاتی رایگان
• استخدام حسابدار و اعزام حسابدار
• دریافت کد اقتصادی از طریق اینترنت
استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها
• ارائه مشاوره حسابداری تلفنی رایگان
• ارائه مشاوره حسابداری آنلاین رایگان
• تهیه و تنظیم گزارش خرید و فروش فصلی

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

قانون مالیات بر ارزش افزوده

مودیان در هر فعالیتی که مشغول هستند بایستی بلافاصله بعد از ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی اقدام به دریافت گواهی ارزش افزوده نمایند. با این گواهی ادامه فعالیت شکل قانونی به خود می گیرد. هر خریداری به هنگام خرید می تواند از پرونده گواهی ارزش افزوده را بخواهد و سپس اقدام به خرید نماید. چنانچه نیاز به اطلاعات قانونی در مورد ارزش افزوده و جرایم ارزش افزوده، استعلام ارزش افزوده شرکتها و ... دارید به سایت قانون مالیات بر ارزش افزوده مراجعه نموده و مطالعه نمایید. جهت دانلود قانون مالیات بر ارزش افزوده بر روی آن کلیک نمایید.

جرایم مالیات بر ارزش افزوده

مودیان مالیاتی اگر به تکالیف وضع شده در این قانون عمل نکنند تخلف محسوب می شود. این مودیان مشمول جریمه ای معادل پرداخت مالیات متعلق و جریمه تاخیر و همینطور جرایمی به شرح زیر می شوند.
• عدم صدور صورتحساب برابر مالیات متعلق به آن
• عدم درج مبلغ درست معادل یه برابر تفاوت مالیات متعلق با آن
• عدم ارائه دفاتر یا اسناد و مدارک معادل بیست و پنج درصد 25% مالیات متعلق
• عدم ثبت نام مودیان در زمان تعیین شده برابر هفتاد و پنج درصد 75% مالیات متعلق تا تاریخ ثبت نام یا شناسایی مورد مربوطه.
عدم تسلیم اظهارنامه از تاریخ ثبت نام یا شناسایی معادل پنجاه 50% مالیات متعلق
• عدم ثبت و تکمیل اطلاعات بر اساس نمونه اعلام شده معادل بیست و پنج درصد 25% مالیات متعلق به آن

موسسه حسابرسی

شرکت حسابداری دانا محاسب در این راستا و در جهت هدایت مودیان عزیز در مسیر درست اقدام به آموزش گواهی ارزش افزوده بوده و برای دریافت گواهی ارزش افزوده و همچنین ثبت نام و پیگیری ارزش افزوده می توانید به این موسسه مراجعه کنید.
شرکت حسابرسی دانا محاسب فکور علاوه بر خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی، خدمات مالی و مالیاتی خدمات بسیاری نیز ارائه می دهد. در زیر به تعدادی از خدمات در این زمینه می پردازیم.

خدمات شرکت حسابداری

• گزارش فصلی ارزش افزوده
ماده 22 گواهی ارزش افزوده
• پرینت گواهی ارزش افزوده
• قانون مالیات بر ارزش افزوده
دریافت گواهی ارزش افزوده
قانون مالیات بر ارزش افزوده
ماده 12 ارزش افزوده
• ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده
• ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده
• پیگیری پیش ثبت نام ارزش افزوده
• پیش ثبت نام گواهی ارزش افزوده
• بررسی اعتبار گواهی ارزش افزوده
بخشودگی جرایم مالیات بر ارزش افزوده
• جرایم مالیات بر ارزش افزوده و ارائه جدول آن
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده شرکتهای خدماتی
پیگیری ثبت نام ارزش افزوده و تکمیل مراحل

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397

آموزش صورت معاملات فصلی

جهت آموزش صورت معاملات فصلی ابتدا باید بدانیم صورت معاملات فصلی چیست.
همچنین دانستن اینکه جریمه تاخیر در ارسال معاملات فصلی چگونه محاسبه می شود کمک بسیاری به ما در صرف هزینه می نماید.

صورت معاملات فصلی چیست

سازمان امور مالیاتی جهت رعایت قانون و پرداخت به موقع مالیات راهکارهایی ارائه نموده است.
این راهکارها باعث مشود فرار مالیاتی کمتر رخ دهد.
یا اینکه سبب می شود اشخاص حقیقی و حقوقی به موقع مالیات خود را بپردازند.
یکی از این امور جریمه عدم ارسال به موقع معاملات فصلی می باشد.
بنابراین هر شخص حقیقی و حقوقی وظیفه دارد.

تاریخ ارسال صورت معاملات فصلی

جهت تنظیم گزارش خرید و فروش فصلی بایستی توجه کنیم تا زمان تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی گزارش صورت معاملات فصلی برایشان ارسال شود.
تا متحمل هزینه هایی مانند جریمه تاخیر در صورت معاملات فصلی نشویم.

جریمه امتناع در معاملات فصلی

چنانچه شخصی از ارائه کد اقتصادی امتناع ورزد، طرف مقابل می تواند کد اقتصادی خود را به همراه اطلاعات شخص مقابل برای سازمان امور مالیاتی ارسال نماید.
در این صورت فقط فردی که از ارائه کد اقتصادی امتناع ورزیده مشمول جریمه خواهد شد.

شرایط جدید معاملات فصلی

امروزه به دلیل پیشرفت علم و فن آوری دیگر نیازی به حضور در ادارات و سازمان ها ازجمله سازمان امور مالیاتی نیست.
این کار نیاز به صرف زمان بسیاری داشت.
اشخاص متحمل هزنه های بسیاری نیز می شدند.
تا اینکه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی امروزه ارسال معاملات فصلی به صورت سی دی یا آفلاین و یا به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.
به این شکل در صرف زمان و هزینه بسیار صرفه جویی می شود.

موسسه حسابداری

شرکت حسابداری دانا محاسب فکور از صفر تا صد مراحل اخذ کد اقتصادی و همچنین صورت معاملات فصلی، آموزش صورت معاملات فصلی و بخشودگی جرایم معاملات فصلی را برای شما در کمترین زمان و پایین ترین هزینه انجام میدهد.

حقوق و دستمزد در معاملات فصلی

حقوق و دستمزد به علت اینکه به طور مستقیم و جداگانه مالیات آن اخذ می گردد، در صورت معاملات فصلی ذکر آن لازم نمی باشد.

+ |
نوشته شده توسط احمدی در يکشنبه 13 آبان 1397
تبلیغات متنی
خريد بک لینک انبوه
ورزش بانوان